back on track

Halloj!
Ska försöka ta tag i bloggandet snart. I dag har jag njutit av det som känns som sommar. Lite surt att vi inte har sommarlov, men sex och en halv vecka kvar innan sommarlovet känns ju som jag ska klara, sen till hösten blir det Linden. Det är bara att gilla läget!
Vid fem ungefär åkte jag till johanna där vi mötte hennes broder och hans flickvän i kubb och vi vann nästan, vilket är stora framsteg för johanna och mig. Sen kom Elin, Linda, Emma och Matilda med massa gott som vi njöt av i det fina vädret. Blev enormt sugen på att bada också men det är nästan säkert att vi tar det imorgon. Sen efter det drog vi till djulö och chillade runt i resten av staden. Flyttade uppresta tält också, livet är vilt i KÅÅÅHOLM.

Just det, ni kan ju läsa min fina gästbloggning hos gymbooiiisen om ni får lust, klick!
Jäklar vad mycket text, men det kanske finns någon fin människa som har extremt tråkigt så.. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0