life in plastic

Gud vilken huvudvärk jag har!! Hemsk, vill mest sova men då kommer jag inte kunna sova sen så det är ingen vidare idé.
Skoldagen gick bra, slutade vid kvart i två så då åkte jag hem och satte mig och pluggade historia för typ första gången på ett halvår. Vi har läxförhör varje fredag men jag pluggar aldrig och veckan innan lovet hade vi skriftligt och det fick jag vg+ på utan att ha pluggat, men om jag gjort det kanske jag hade fått mvg. Från och med nu ska jag iallafall plugga varje torsdag.
Imorgon är det fredag och då ska jag ner på stan för att handla present till Johanna. Sen hjälpa henne med styling tills kvällen. Sen ska jag hjälpa elin med att flytta, busy day! Sen på lördag drar jag med mig maja till västerås för lite shopping och sen på kvällen ska vi fira johannis som blev sjutton för ett tag sen =) En toppenhelg alltså.
söta maja och söta johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0