;

Har just skickat in årets sista plugg. Frågan är ju bara hur det blev haha.
Imorgon, jullov! Känns fantastiskt bra. Jag ska gå fast jag inte är frisk. Det blir mysigt. Sen får vi se om jag tar ett varv på stan för att handla julklappar eller om jag åker hem för lite julstädning. Hela huset måste vara i toppform på julafton, när hela tjocka släkten kommer. Eller ja, vi är typ 10 stycken haha. Men det ska bli så mysigt. Jag har inte haft så stora förväntningar i år utan ser mest fram emot att ha alla samlade och mysa. Nu ska jag kolla ikapp några avsnitt av julkalendern, jag ligger lite efter och jag vill ju se det på julaftonsmorgonen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: maja

DU MÅSTE VERKLIGEN TITTA IKAPP! JULKALENDERN ÄR SÅ JÄKLA BRA!!!! <33333

2011-12-21 @ 08:44:05
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0