I wish

Förlåt för att jag har varit allmänt PMS-ig senaste tiden. Allt är bara jobbigt just nu. Jag har verkligen satsat på skolan och så och sen när det inte går bra blir jag så jäkla besviken på mig själv.
Sen är det allt annat. Jag går bara igenom någon period just nu, jag är så förvirrad och vet verkligen inte hur jag vill ha det. Jag vet att jag inte borde sakna, men det gör jag. Jag vet att jag inte ska höra av mig för det blir aldrig bra, förr eller senare blir jag alltid sårad. Men det hjälper inte att veta det, jag vill ändå. Hoppas bara att smärtan försvinner någon dag, eller att jag lär mig leva med den åtminstonde. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Maja

<3

2011-12-16 @ 15:52:11
URL: http://kindmaja.blogg.se/
Postat av: Johanna

<3

2011-12-17 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0