01.32

vi märkte ju alla hur det gick med renoveringen, skit! Hade bestämt mig för hur jag ville ha det ungefär men sen när jag skulle göra det så sket det sig. Tar tag i det någon annan gång ;)
Kvällen har tillbringats med mina flickor hemma hos ollan. Kolla på Let's Dance som riktiga pensionärer, men ingen var direkt sugen på annat än mys. Hör och häpna men jag tänkte faktiskt göra några uppgifter i franska boken, vi har nämligen fått eget ansvar att göra kapitel fem och sen är det upp till dig själv att klara en diagnos. Passar mig alldeles utmärkt, har alltid varit bättre på att jobba hemma.
btw, liknande skor är något jag tänker införskaffa till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0