I'm looking for something dumb to do.

Haft en trevlig söndag. Skulle börja dagen med en promenad med fina flickor, men på grund av vädret så blev det lite mys i boden istället. Sen dess har jag vikit tvätt och lagat mat. Nu kollar jag på gossip girl.
Just det, kom ju hem från Götet vid halv elva igår kväll. Hade det jättebra, myste på liseberg (fick äntligen träffa min största idol Eric Saade, eller inte) och vi han även med en hel massa shopping. Nöjd tjej. Kan eventuellt visa lite saker, eller så lägger jag ut bilder när jag använder det istället. På bilden ovan har jag mitt nya läppstift "China red" från Make up store, fint skit!
Imorgon börjar jag jobba på forssjö fritids. Ska bli himlans kul.

Update: Insåg att bilden är svartvit, hahah värt att berätta vilken färg läppstiftet hade då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0