tisdag

Härliga vädergudar, jag älskar er!!
Jobbet gick vädigt lätt idag när det var fint ute. Gjorde två utflykter, först för att fiska och sen för att bada i sjön. Galna barn som får bada kan gå vilt till. Förövrigt fick jag många kommentarer om att jag var osminkad idag, uppskattades inte av änglabarnen ;) En flicka bad mig rent av att sminka mig imorgon, man brukar ju säga att de enda människorna som är helt ärliga är barn och gamla.
Imorgon blir det bad igen. Härligt jobb faktiskt, från och med imorgon slutar jag vid halv tre istället för halv fyra, sköööööööööööönt. Jäkla massa jobbsnack blev det nu.
Imorgon ska jag försöka dra mig till djulö efter jobbet =)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0