Maja 17 ♥

Idag fyller min underbara vän Maja Kind hela sjutton år, tänkte hedra henne med några rader.
Maja är en av de mest underbara människor jag träffat, Maja kan man skratta med och gråta med, hon har ett sånt underbast humör som alltid smittar av sig. Så glad att jag hamnade i samma klass som den här söta pricken i sjuan, saknar att spendera dagarna skrattandes med a2. Som tur är så är hon fortfarande i mitt liv och det är så skönt att veta att jag skulle alltid kunna prata med henne om allt. Jag önskar att alla kunde ha någon som Maja i sina liv, men ni får hitta en egen Maja för den här underbara pricken är min! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vad du är rar älskling! jag är så glad att jag har dig! Love you <3

2011-03-16 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0