tidsfördriv

Namn: Julia
Piercingar: fem i öronen och i naveln
Tatueringar: ingen men vill ha!
Längd: 168 typ, kanske

Skostorlek: 39
Hårfärg: blond

Bor: kattne


Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej jag har det bra här 
Något du ångrar: ja och nej, försöker blicka framåt för det mesta
Tänker du på självmord: absolut inte, har så mycket att leva för
Vilken parfym använder du: olika men mest Sarah Jessica Parkers NYC
Vad är du rädd för: att mina nära och kära ska försvinna
Gillar du att tvätta: haha nej

Hur tidigt stiger du upp: typ olika varje dag 

Gillar du att slåss: ibland är det skööönt
Är du seriös: när jag känner fört
Vad är du allergisk mot: miiilk
Var har du ont: ingenstans för ovanlighetens skull
Använder du hårspray: sometimes
Kan du stå på händer: ja en liten stund i alla fall

Favorit serie: haha många men absoluta favoriten är one tree hill
Ett land jag helst vill besöka: USA

Ska bli skoj: lördag

Ska inte bli skoj: franskaprov imorgon

Sparar till: inget alls, inte så bra på att spara
Väntar på: big brother

Din bästa vän: Elin är min äldsta vän men jag räknar alla brudarna som mina bästa vänner
Pålägg som gäller: brukar inte äta pålägg, kanske marmelad på rostad macka
Dagens dryck: vatten faktiskt

Senaste...
Film du hyrde: no idea
Film du köpte: har nog typ aldrig köpt en film
Låten du lyssnade på: that's the truth- mcfly

Låten du hade på hjärnan: kommer inte ihåg vilken det var, men gick och sjöng på den förut

Låten du laddade ner: ingen

Personen du ringde: mamma tror jag 
Tv program du tittade på: pretty little liars

Personen du tänkte på: mamma eftersom jag just skrev det

För eller emot...
Långdistansförhållanden: för, I guess
Utnyttja någon: emot

Självmord: emot
Teenage smoking: emot

Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för


Favorit...
Mat: porterstek
Låt: svårt.. just nu, that's the truth

Sak att göra: vara med underbara människor
Sport: ingen, aldrig varit en sportig människa
Dryck: Coca Cola
Kläder: leggings, linne och en stor kofta
Film: the holiday är ju riktigt mysig, annars älskar jag dansfilmer!

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: vet inte, har jag säkert
Gråtit över en flicka: yes

Ljugit för någon: yes
Varit i slagsmål: nej, men det har varit nära några gånger ;)
Blivit arresterad: nope

Antal...
Gånger du varit kär: ingen
Gånger ditt hjärta brustit: noll
Hjärtan brustit på grund av dej: inga hoppas jag!
Personer från lågstadiet du har kontakt med: haha ingen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen aning, några gånger


Senaste...
Bok du läste: elsas värld

Personen du fick mail av: fejjan

Personen du fick brev av: typ banken tror jag

Personen du fick sms av: orkar inte kolla

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kanske

Saken du köpte: ett par skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0