annie

Hola!
Har haft en riktigt bra dag med främst olivia, men maja kom och joinade oss en stund. Jag och olivia gick först på stan där jag handlade ett halsband (som jag är dökär i!!), ett vitt linne och en långklänning. Supernöjd. Sen åt vi på c&l. Sist men inte minst drog vi oss till vår kära aula, där vi såg musikalen annie. Den var väldigt lång, men kan inte säga annat än att dom var duktiga!
Sen jag kom hem har jag kollat lite på Eurovision men alla bidrag är så jäkla ruttna så jag orkade inte se mer, kollar väl senare för att se om sverige går vidare eller inte. Mycket möjligt att det sitter många 10-åringar i hela europa och skriker Aadam Sade (Eric Saade, same shit).

Nu ska jag se om det kommit något nytt avsnitt av min(a) favorit serie(r).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0