dags att bita i det sura äpplet.

Världens längsta måndag, check!
Ligger nerbäddad och ska kolla på senaste desperate housewives innan jag somnar. Helt slut i kropp och själ.
Måndag borde verkligen vara förbjudna, kan ju inte finnas en människa som gillar dem. dock har vi bara två fotolektioner kvar och det är ju den lektionen som förstör min måndag. Galet vad jag blev taggad på sommarlov nu, sista biten kvar nu!
Imorgon kommer dock bli en sämre dag eftersom jag måste ta tag i något som inte är kul alls, fan att det kan bli så fel.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Melina

Det kommer gå så bra så gumman. Allt löser sig! Me love you <3

2011-05-16 @ 23:05:26
URL: http://melinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0