get back up again

Skitglad över att sverige kom trea igår, det bevisar ju faktiskt att det kan gå bra för oss, gäller bara att skicka rätt bidrag. Sånt som är lätt att komma ihåg och artister som små flickor sitter och skriker på för att dom är så söta, då kan vi banne mig vinna hela skiten.
Idag har jag inte haft mycket för mig, gick till Speceritjänst för och hyrde life as we know it med katherine heigl och josh duhamel. Den var faktiskt riktigt bra, både skrattade och grät. Sen dess har jag försökt komma igång med historia redovisning, ska prata om kubas historia efter andra världskriget, men jag kommer ju inte på hur jag ska börja. Snart börjar allt bra på tv och då lär jag ju inte få något gjort så ska jobba effektivt en halvtimme nu. Inget bloggande och inget facebook, annars kommer det aldrig funka.
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0