söndag

Igår var jag helt slut så stannade bara hemma. Slutade med att jag låg och kollade på the last song, ensam. Helt galet hur mycket tårar som den filmen framkallar!
Idag är det plugg som står på schemat. Ska läsa ut min engelska roman och göra anteckningar till den muntliga redovisningen, ska komma skapligt långt på en fördjupningsuppgift i naturkunskap, allt för att slippa dö nästa vecka. Ska även plugga instuderingsfrågor i naturkunskap. Var förra veckan jobbig så blir denna minst lika hemsk!
Bara att sätta igång nu, så kanske jag hinner med något annat än plugg idag.
Blev för övrigt riktigt ledsen förut när jag insåg att jag missar sovmorgon imorgon, för att jag ska till tandläkaren. Ibland är livet allt för orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0