sov så sött

Jag är inte allt för glad på mig själv nu. Har inte pluggat alls mycket, jag har ätit godis och druckit läsk, jag har inte åkt och tränat. Inte min dag, har varit helt slut och inte orkat med ett piss, efter den här veckan tänker jag begrava mig i en vecka under lovet och bara ta det lugnt. Inte få panikångest för jag har alldeles för mycket saker och göra och inget blir gjort. Nya tag, en vecka sen sova och ha det gött. Umgås med mina fina vänner som jag saknar himla mycket i veckorna. Ska med andra ord ha ett riktigt fint lov! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

honey, don't feel bad! vi sitter i samma båt! så har min dag också sett ut! ;) puss

2011-10-23 @ 22:06:23
URL: http://littleblighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0