för lilla maja!

Vet inte hur många gånger jag loggat in på "blogg.se" för att försöka knåpa ihop ett litet inlägg till er, men det har inte gått så bra som ni kanske märkt! Har helt enkelt inte så mycket att komma med. Väntar på våren för då känner man sig alltid lite piggare och gladare!
Men när inte den verkar komma än på ett tag så får jag stå ut. Om dagarna är det musik, vänner och skolan som tar upp min tid. Idag försökte jag mig även på att springa med min något mer vältränade syster. Det slutade med att jag fick gå hem för jag tappade bort henne, eller hon kanske tappade bort mig när jag forsökta överleva det som skulle vara en liten runda. Får se när jag skriver igen. Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0