Both of us

Hejhej!
Nu var det ett tag sen igen. Skolan har börjat, tredje och sista året. Känns skumt att vara äldst och inte allt för kul att gå på Linden med typ 4 klasser som ska ta studenten, men vi fyra klasser får väl festa för alla andra med. Har en känsla av att det inte kommer vara några problem. Studentmössan är designad nu också så jag ska bara beställa den. Får ångest av att prata om studenten när jag ännu inte har några planer på vad jag ska ta mig till efter den. Vill bort härifrån och resa, helst till USA. Leva loppan i några år, komma tillbaka och börja vuxenlivet sen.
En himla massa snack om framtiden blev det nu och mer lär det väl bli framöver!
Kram och puss

Kommentarer
Postat av: melina

<3

2012-08-30 @ 22:12:28
URL: http://melinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0