You know my name. Not my story.

Ibland har jag så svårt att sätta ord på hur jag känner mig, jag känner mig bara tom. Det har jag känt ett tag nu och det är otroligt frustrerande att inte veta vad du mår dåligt över. Självklart är det en hel massa faktorer som spelar roll men inte blir jag klok på mer av att veta vilka de är, snarare mer förrvirrad. Jag har så mycket att vara glad för, men ändå mår jag såhär. Jag har nästan dåligt samvete för att jag mår dåligt psykiskt, när jag vet att det finns männsikor som har det så mycket värre. Det hjälper inte att prata för det går ändå inte att förmedla den känslan jag har i magen, en känsla av ständig bekymmerhet, över saker som inte ens går att sätta ord på.

Kommentarer
Postat av: melina

älskar dig min lilla jullis <3

2012-06-01 @ 17:49:42
URL: http://melinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0